We are hiring! CleaningFellows zoekt een operationeel manager. Ben jij onze nieuwe collega?

Ben jij energiek, dienstverlenend en ondernemend en heb je ervaring in de schoonmaakbranche? Verwonder jij ons en onze klanten over jouw meedenkend vermogen en ontzorg je graag?


Werk dan met ons mee om onze klanten (eigenaren en beheerders van kantoorpanden) te helpen aan een nog hogere tevredenheid van huurders/gebouwgebruikers en ze te ontlasten van gedoe rondom facilitaire diensten. En help ons mee de gebouwgebruikers een fijne frisse werkplek te bezorgen!


CleaningFellows

Wij zijn CleaningFellows. Een razendsnel groeiende facilitaire dienstverlener.

Omdat wij snel groeien en we onze opdrachtgevers goed willen blijven bedienen, zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega die CleaningFellows komt versterken als operationeel manager.


Wij organiseren alles rondom de schoonmaakdienstverlening in een kantoorgebouw. Zo effectief en efficiënt mogelijk. We werken met zo min mogelijk managementlagen en onze schoonmakers maken het verschil. CleaningFellows selecteert verantwoordelijke, proactieve, klantgerichte schoonmaakmedewerkers. We faciliteren onze schoonmaakmedewerkers zo goed mogelijk, zodat zij hun werk goed kunnen uitvoeren.


Daarmee maken wij echt verschil richting opdrachtgevers. Ook de korte lijnen met opdrachtgevers zijn onderscheidend. Daardoor werken we snel en kunnen we direct inspelen op vragen vanuit klanten. Snel resultaat en transparantie over de dienstverlening staat voorop bij CleaningFellows.


Ga jij de uitdaging samen met ons aan om onze klanten meer dan tevreden te houden?


Jouw rol als operationeel manager

Jij bent de schakel tussen onze opdrachtgevers en de uitvoering. In deze functie ben je een echte duizend poot en word je verantwoordelijk voor een aantal opdrachtgevers. Jouw doel? Kort gezegd: de dienstverlening op de objecten van CleaningFellows kwalitatief hoogstaand houden, het werk beter en efficiënter laten uitvoeren waar mogelijk en de huurders en opdrachtgevers tevreden houden. In deze functie heb je veel afwisselende taken; je ‘runt je eigen toko’s’. Het mooie is dat je je eigen positie in de groei van CleaningFellows ook stevig kan uitbouwen. Over een aantal jaren ben je daarmee eindverantwoordelijk voor een groter team, dat je zelf hebt opgezet.


Waar kan je aan denken als je bij ons aan de slag gaat?

- Het bezoeken van klanten en controleren of dienstverlening volgens onze kwaliteitsstandaarden wordt uitgevoerd;

- Het overleggen met de opdrachtgevers over mogelijke optimalisaties of uitbreidingen, specialistisch werk en het uitbrengen van offertes voor nieuwe opdrachten bij bestaande opdrachtgevers;

- Het direct en indirect aansturen van medewerkers op de objecten;

- Het regelen of laten regelen van vervanging bij ziekte en verlof;

- Het werven en selecteren van nieuwe CleaningFellows toppers;

- Het houden van zicht op de kosten door de administratie van de objecten feilloos op orde te hebben;

- Het sturen op rendement;

- Het begeleiden van opstarts bij nieuwe klanten;

- De inkoop van materialen, middelen en mensen bij jouw opdrachtgevers.


Daarnaast dagen we je uit om een wezenlijke bijdrage te leveren aan de groei van CleaningFellows.


Ben jij een match met CleaningFellows?

Ben jij die veelzijdige duizendpoot uit de schoonmaakbranche die toe is aan een nieuwe stap?


Oké, we zijn wat ambitieus. We zoeken uiteraard die ene topper die overal meer dan goed in is. Lees even mee:


- Beschik je over organiserend vermogen;

- Heb je een hoge gunningsfactor bij zowel klanten als je personeel;

- Breng je positieve energie mee;

- Zit dienstverlening in jouw hart en ziel;

- Ben jij communicatief sterk, zowel op papier als in gesprek – zowel op strategisch als operationeel niveau;

- Ben je in staat snel relaties op te bouwen;

- Kan je zelfstandig en klantgericht werken;

- Toon je initiatief, ben je een aanpakker/een ondernemend type;

- Je ziet en benut kansen voor omzetgroei;

- Ben je echt een mensen mens en kan je als een sterke people manager je personeel motiveren

- Heb je ervaring met het leidinggeven aan schoonmaakpersoneel en objectleiders;

- Werk je zorgvuldig en resultaatgericht;

- Ben je loyaal, heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je een echte teamspeler

- Heb je ervaring met het contracteren en aansturen van onderaannemers;

- Heb je een goed cijfermatig inzicht en ervaring met maken van schoonmaakcalculaties;

- Heb je ook nog ervaring met het optimaliseren van het schoonmaakwerk en

- Heb je commerciële voelsprieten?


Herken je je (voor een groot gedeelte) hierin? Dan ben je onze man of vrouw en maken we meer dan graag kennis met je!


CleaningFellows is gevestigd in Den Haag. Het is een pré als je in de buurt/Randstad woont. Een rijbewijs is noodzakelijk aangezien je veel onderweg naar klanten bent.


Wat mag jij verwachten?

Wanneer je komt werken bij CleaningFellows kom je werken in een frisse start up in een klein team van enthousiaste collega’s, zonder al te veel bureaucratie of ander managementgedoe. Wij hebben ons ‘clubhuis’ op de Bink36 in Den Haag. Je werkt waar het jou het beste uitkomt: thuis, bij je klanten of onderweg. In het clubhuis is het gezellig, dus daar ben je vast vaak te vinden.


- Binnen CleaningFellows werken we resultaatgericht; je hebt alle vrijheid om je tijd in te richten zoals jij het wilt en waardoor jij de beste resultaten behaalt.

- Je wordt gecoacht door de directeur-eigenaar van CleaningFellows.

- Je krijgt een leaseauto, telefoon en laptop van CleaningFellows zodat je overal goed kan werken.

- Je krijgt een salaris passend bij jouw ervaring en skills, natuurlijk ook vakantiedagen en vakantiegeld.

- En uiteraard maken we een ontwikkelplan en mag je gerichte vak- of persoonlijke trainingen volgen.


Als je ondernemend bent ingesteld, relevante ervaring hebt in de schoonmaakbranche en de zekerheid wil van een vast inkomen met aanvullend een riante prestatiebeloning, dan is deze baan je wellicht op het lijf geschreven. We bieden een ontzettend leuke baan met veel zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid binnen een inspirerende werkomgeving.


Sollicitatieprocedure

Wil je meer weten over deze toffe functie? Je kan altijd even bellen met Philip van Beveren, eigenaar CleaningFellows. Hij is te bereiken via 06 25344300.


Wil je direct solliciteren? Dat kan door een motivatiebrief met cv te sturen naar Judith van Tartwijk, manager interne organisatie, via backoffice@cleaningfellows.nl.


Hebben wij het idee dat jij een match bent met CleaningFellows, dan is de procedure als volgt:

Wij werken tijdens de sollicitatieronde met online screeningstests en je krijgt een persoonlijk gesprek met onze selectiecommissie bij ons op ons kantoor, ons ‘clubhuis’.


We hopen van je te mogen horen! Voor nu een mooie, frisse dag gewenst.