Ben jij vrolijk, energiek, dienstverlenend, motiverend en krijg jij mensen mee in de goede flow? Verwonder jij ons en onze klanten over jouw meedenkend en oplossend vermogen en help je graag anderen?
Wil jij een job met verantwoordelijkheid, vrijheid en een goed salaris? Daar gaan we jou bij helpen!
Is je interesse gewekt? Dan vertellen we je wat meer over de functie:
Jouw rol als onze objectleider:
Je zorgt er - samen met jouw team van gemiddeld 25 schoonmakers - voor dat het bij onze opdrachtgevers schoon is en blijft. Denk daarbij aan het perfect schoonhouden van de algemene ruimten, de liften, de gangen, de sanitaire ruimten, van het bedrijfsrestaurant en ook de kantoren van de gebouwgebruikers.
Ook zorg je ervoor dat de collega’s van CleaningFellows de oren en ogen zijn van de gebouwbeheerder of facilitair manager van de opdrachtgever. We signaleren voor hen kapotte lampen, overlast, verstoppingen, kapotte sloten, koffiemachines die niet werken, sanitaire artikelen die bijna op zijn enzovoorts. In veel gevallen ben je met je team ook verantwoordelijk voor het beheer van de koffiemachines, het verdelen van post en het bestellen van de sanitaire producten.
‘Klant is koning’ staat bij ons echt hoog in het vaandel en je vindt het dan ook een sport om de opdrachtgevers blij en tevreden te maken en houden.
Wat ga je doen als je aan de slag gaat bij CleaningFellows:
- Je stuurt onze schoonmaaktoppers aan, geeft ze aanwijzingen, leert ze nieuwe dingen, controleert de
kwaliteit (DKS-rondes) en geeft ze feedback over hun werk;
- Door met de schoonmakers mee te werken leer je ze de kneepjes van het schoonmaakvak;
- Je hebt kennis van specialistische reiniging, met name vloeronderhoud is een expertise die je goed in de
vingers hebt;
- Je hebt uitstekende productkennis;
- Je hecht aan veilig werken en zorgt ervoor dat werkzaamheden conform ons arbo beleid uitgevoerd
worden;
- Je regelt de personele bezetting op de verschillende locaties bij ziekte, verlof e.d.;
- Je werkt nieuwe CleaningFellows collega’s in;
- Je voert (i.s.m. het management van CleaningFellows) de voortgangs/functioneringsgesprekken met je
teamleden;
- Je lost problemen op locaties op, zorgt dat het werk volgens de werkprogramma’s en planning wordt
uitgevoerd en dat het werk van de beste kwaliteit is, zodat we blije klanten hebben;
- Je doet de inkoop van middelen en materialen (i.s.m. management CleaningFellows);
- Je werkt met onze Schoonmaak-app waarin we veel administratieve taken handig hebben gebundeld;
- Indien nodig, spring je zo nu en dan bij in de schoonmaak;
- Je bent eerste aanspreekpunt voor je teamleden en de contactpersonen van de opdrachtgevers.
Jouw doel? Kort gezegd: de dienstverlening op de objecten van CleaningFellows kwalitatief hoogstaand houden, het werk beter en efficiënter laten uitvoeren waar mogelijk en de huurders en opdrachtgevers tevreden houden. CleaningFellows is van een start up aan het uitbouwen. In deze functie heb je veel afwisselende taken; je ‘runt je eigen toko’s’. Iedere dag is anders.
Wie ben jij?
- Je bent beschikbaar voor zo’n 40 uur in de week en werkt op maandag tot en met vrijdag – werktijden in
overleg, maar flexibiliteit is wel belangrijk. Nu we bij verschillende opdrachtgevers ook in de avonden of
weekenden werken, kan het zomaar zijn dat je op een dag in de ochtend vrij bent en dan in de avond
werkt;
- Je hebt aantoonbare ervaring in het schoonmaakvak en ook ervaring met leidinggeven;
- Je bent loyaal en een echte teamspeler;
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt basis computervaardigheden (app gebruik, mail, Word e.d.);
- Je bent communicatief en coachend sterk; je weet je teamleden op een goede manier vooruit te krijgen
richting de allerbeste resultaten;
- Je bent in het bezit van een rijbewijs; onze opdrachtgevers zitten over de Randstad verspreid;
- Bij voorkeur woon je in Den Haag en omgeving;
- Je vindt het leuk om in een snelgroeiend jong bedrijf te werken en samen te bouwen aan de volgende
fase van CleaningFellows.
Wat mag jij verwachten?
Wanneer je komt werken bij CleaningFellows kom je werken in een fris jong bedrijf in een klein team van enthousiaste collega’s, zonder al te veel bureaucratie of ander managementgedoe. Wij hebben ons ‘clubhuis’ op de Weissenbruchstraat in Den Haag. Je bent natuurlijk vaak bij onze klanten, maar in het clubhuis is het gezellig, dus daar ben je vast ook vaak te vinden.
Binnen CleaningFellows werken we resultaatgericht; je hebt alle vrijheid om je tijd in te richten zoals jij het wilt en waardoor jij de beste resultaten behaalt.
We bieden (op basis van 40 uur):
- Een bedrijfsauto en telefoon, zodat je overal goed kan werken;
- Een goed salaris conform CAO passend bij jouw ervaring en skills;
- Een bonusregeling gebaseerd op jouw prestaties;
- 26 vakantiedagen per jaar en extra dag vrij op je verjaardag;
- 8 % vakantiegeld;
- Een eindejaarsuitkering (als je langer dan 6 maanden bij ons werkt); en
- Deelname aan een pensioenregeling.
Sollicitatieprocedure
Wil je meer weten over deze toffe job? Bel dan even met Philip van Beveren, eigenaar CleaningFellows. Hij is te bereiken via 0702002081. Spreek je gelijk met de persoon waar je wellicht veel mee gaat samenwerken en kan je kijken of het klikt!

Wil je direct solliciteren? Dat kan door een motivatiebrief met cv te sturen naar Judith van Tartwijk, directeur interne organisatie, via backoffice@cleaningfellows.nl.
Ben jij dè match met CleaningFellows? We horen meer dan graag van je; kom maar door met je sollicitatie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.