top of page

Vacature: Wij zoeken een vrolijke, motiverende objectleider met ervaring in de kantoren schoonmaak!


Ben jij vrolijk, energiek, dienstverlenend, motiverend en krijg jij mensen mee in de goede flow? Vind jij het leuk om samen met jouw team te zorgen voor een frisse, schone (werk)omgeving van onze opdrachtgevers?


Dan zoeken wij jou!


Jouw rol als onze objectleider:

Je zorgt er - samen met je team van zo’n 25 schoonmakers - voor dat het bij onze opdrachtgevers schoon is en blijft. CleaningFellows maakt vooral kantoorpanden schoon. Denk daarbij aan het perfect schoonhouden van de algemene ruimten, de liften, de gangen, de sanitaire ruimten, van het bedrijfsrestaurant en ook de kantoren van de gebouwgebruikers. ‘Klant is koning’ staat bij ons echt hoog in het vaandel en je vindt het dan ook een sport om de opdrachtgevers blij en tevreden te maken en houden.


Wat ga je doen als je aan de slag gaat bij CleaningFellows:


- Je stuurt onze schoonmaaktoppers aan, geeft ze aanwijzingen, leert ze nieuwe dingen, controleert de

kwaliteit (DKS ronden) en geeft feedback op het werk;


- Je regelt de personele bezetting op de verschillende locaties bij ziekte, verlof e.d.;


- Je werkt nieuwe CleaningFellows collega’s in;


- Je voert (i.s.m. het management van CleaningFellows) de voortgangs/functioneringsgesprekken met je

teamleden;


- Je lost problemen op locaties op, zorgt dat het werk volgens de werkprogramma’s en planning wordt

uitgevoerd en dat het werk van de beste kwaliteit is, zodat we blije klanten hebben;


- Je doet de inkoop van middelen en materialen (i.s.m. management CleaningFellows);


- Je werkt met onze Schoonmaak-app waarin we veel administratieve taken handig hebben gebundeld;


- Indien nodig, spring je zo nu en dan bij in de schoonmaak;


- Je bent eerste aanspreekpunt voor je teamleden en de contactpersonen van de opdrachtgevers.


Jouw doel? Kort gezegd: de dienstverlening op de objecten van CleaningFellows kwalitatief hoogstaand houden, het werk beter en efficiënter laten uitvoeren waar mogelijk en de huurders en opdrachtgevers tevreden houden. In deze functie heb je veel afwisselende taken; je ‘runt je eigen toko’s’. Iedere dag is anders.



Wie ben jij?


- Je bent beschikbaar voor zo’n 24 tot 30 uur in de week en werkt op maandag tot en met vrijdag –

werktijden in overleg, maar flexibiliteit is wel belangrijk. Nu we bij verschillende opdrachtgevers ook in de

avonden of weekenden werken, kan het zomaar zijn dat je op een dag in de ochtend vrij bent en dan in

de avond werkt;


- Je hebt aantoonbare ervaring in het schoonmaakvak en ook ervaring met leidinggeven;


- Je bent loyaal en een echte teamspeler;


- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;


- Je hebt basis computervaardigheden (app gebruik, mail, Word e.d.);


- Je bent communicatief en coachend sterk; je weet je teamleden op een goede manier vooruit te krijgen

richting de allerbeste resultaten;


- Je bent in het bezit van een rijbewijs; onze opdrachtgevers zitten over de Randstad verspreid;


- Bij voorkeur woon je in Den Haag en omgeving;


- Je vindt het leuk om in een snelgroeiend jong bedrijf te werken en samen te bouwen aan de volgende

fase van CleaningFellows.



Wat mag jij verwachten?


Wanneer je komt werken bij CleaningFellows kom je werken in een fris jong bedrijf in een klein team van enthousiaste collega’s, zonder al te veel bureaucratie of ander managementgedoe. Wij hebben ons ‘clubhuis’ op de Weissenbruchstraat in Den Haag. Je bent natuurlijk vaak bij onze klanten, maar in het clubhuis is het gezellig, dus daar ben je vast ook regelmatig te vinden.


Binnen CleaningFellows werken we resultaatgericht; je hebt alle vrijheid om je tijd in te richten zoals jij het wilt en waardoor jij de beste resultaten behaalt.


Je wordt gecoacht door de directeur-eigenaar van CleaningFellows; van hem leer je de fijne kneepjes van het vak. We bieden:


- Een bedrijfsauto en telefoon, zodat je overal goed kan werken;

- Een goed salaris conform CAO passend bij jouw ervaring en skills;

- 26 vakantiedagen per jaar en extra dag vrij op je verjaardag;

- 8 % vakantiegeld;

- Een eindejaarsuitkering (als je langer dan 6 maanden bij ons werkt); en

- Deelname aan een pensioenregeling.


Sollicitatieprocedure

Wil je meer weten over deze toffe job? Bel dan even met Philip van Beveren, eigenaar CleaningFellows. Hij is te bereiken via 0702002081. Spreek je gelijk met de persoon waar je wellicht veel mee gaat samenwerken en kan je kijken of het klikt!


Wil je direct solliciteren? Dat kan door een motivatiebrief met cv te sturen naar Judith van Tartwijk, directeur interne organisatie, via backoffice@cleaningfellows.nl.


Ben jij dè match met CleaningFellows?

We horen meer dan graag van je; kom maar door met je sollicitatie!


bottom of page